עיצוב בית מקבלן

דולי כדורי עיצוב בית מקבלן

עיצוב בית מקבלן

בית חדש מקבלן לא תמיד מתאים לצרכינו ולשגרת חיינו, באפשרותי להתאים את ביתכם בדיוק עבורכם על פי צרכיכם וטעמכם האישי מחלוקת החלל, תכנון האינסטלציה, תכנון התאורה, בחירת החומרים, הריהוט והאביזרים המשלימים וזאת על ידי שינויים קטנים שיכולים לעשות הבדל עצום עבורכם בחיי היום יום ולספק הרגשת שלמות.

כיצד הופכים דירה מקבלן לבית חלומותיכם?

השלב הראשון הוא השלב בו נעבור על המפרט הטכני שמספק לנו הקבלן .לאחר מכן נגדיר את הצרכים, את דרך החיים, הרצונות שלכם והאווירה הרצויה בחלל.בשלב השני נעבור על התכניות עבודה ונבדוק האם התכנון של הדירה עומד בציפיות ובדרישות שלכם או לא .נבדוק האם מערך החללים, גודלם ומיקומם מתאים לנו? האם המטבח מספיק גדול? והאם אתם מסתפקים בחדר שירותים ואמבטיה אחד מרכזי או שמא אתם מעוניינים בחדר שירותים נוסף עבור האורחים?המטרה בשלב הזה היא תיאום ציפיות בין מה שהקבלן מספק לכם בפועל לבין הרצונות והשאיפות שלכם לדירה החדשה.

נקודות החשמל

ברוב המקרים מספר נקודות החשמל שנקבל מהקבלן יהיה נמוך ממה שדרוש לנו בבית. המטרה היא לבדוק היטב מהם מוצרי החשמל שמשמשים אתכם בבית וכמה נקודות חשמל צריך לכל מכשיר + מספר נקודות שרות שהן נקודות שנשתמש בהן למכשירי חשמל ניידים שאינם נמצאים בדרך קבע בחלל. לאחר שהגענו למספר המדויק נוכל לחשב כמה נקודות אנחנו צריכים להוסיף ומה עלות התוספת.

עיצוב המטבח

לב הבית – החלל הכי מרכזי בבית המשמש את כל בני המשפחה.את תכנון המטבח נבצע בשלב כמה שיותר מוקדם מכיוון שעיצוב המטבח דורש שינוי במבנה שלו ומצריך לעיתים שבירת רצפות, קירות ומיקום מדויק של נקודות אינסטלציה ובכדי לחסוך בעלויות מיותרות נבצע אותן בזמן הבנייה. גם כאן, בתכנון המטבח נבדוק מה הסטנדרט שאתם מקבלים מהקבלן ומה תהיה עלות השדרוג שלו/ החלפת המטבח לגמרי ומה הזיכוי הכספי שתקבלו בעבור זה.

הנמכות גבס

הנמכות גבס פופולאריות בעיצוב דירות. הן מספקות לנו אסתטיקה ומראה נקי להפליא במרחב החללי באמצעות ההסתרה שהן מקנות לנו.באמצעותן אפשר ליצור משחקי גבהים/עומקים שונים בחלל, הסתרת גופי תאורה, מערכות מדיה ופתחי אוורור מעוצבים.הנמכות גבס מסייעות למיזוג אוויר מהיר וחסכוני יותר בחלל.את תכנון הנמכות הגבס נעשה במקביל לתכנון האינסטלציה ותכנון התאורה וכך נוכל לדעת מהן ההנמכות הדרושות לנו, נבדוק מהן ההנמכות שמספק לכם הקבלן ועל מה נצטרך לשלם וכמה.ככל שנקדים לקחת החלטות בעיצוב בדירה כך נדע לקראת מה אתם עומדים, מה היקף השיפוץ, זמן העבודה שנדרש והעלות הכספית.